Det med småt

I alfabetisk rækkefølge: Ankomst, ekstra bestillinger, dyr, afrejse og meget mere
Accommodation

Afbestilling 
Vi har reserveret til jer, og i tilfælde af afbestilling må vi tilbageholde en del af den samlede leje:
• 6 uger før ankomst tilbageholder vi  25 % af den samlede leje.
• 4-6 uger før ankomst tilbageholder vi  50 % af den samlede leje.
• Mindre end 4 uger før ankomst tilbageholder vi hele den samlede leje.

Sker det, at dit ophold må afbrydes, og du må rejse inden den bestilte afrejsedag, refunderes forudbetalt leje desværre ikke. Se herunder om afbestillingsforsikring. De til enhver tid gældende vilkår og betingelser kan læses her.

Afbestillingsforsikring
Du har mulighed for at klikke ja til en afbestillingsforsikring på 5 % af det samlede lejebeløb. Det gør du online, når du bestiller – se booking-formularen. De til enhver tid gældende vilkår og betingelser kan læses her.

Ankomst afgang
Du er velkommen til at tjekke ind hos os fra kl. 15.00
På afrejsedagen beder vi dig tjekke ud senest kl. 11:00.

Ankommer du uden for normal åbningstid, kan du kontakte receptionen på forhånd. Så finder vi en løsning.

Betalingsbetingelser – online booking.
Når du booker online, opkræver vi et depositum på 25% af det fulde beløb – inklusive ekstra tjenester. Det er din bekræftelse af reservationen.

Depositum
Har du forudbestilt aktiviteter, beder vi om depositum for disse, når du ankommer.

Ekstra miljøgebyrer – og det som er inklusive
Miljøgebyr (forbrug af el og vand i ferieboligen) afregnes i receptionen ved afrejsen.
El afregnes med 4,25 kr. pr. kWh.
Vand afregnes med 100 kr. pr. m3. For begge er der forbehold for prisjusteringer.

Dit ophold er inklusiv gratis adgang til fitness, wellness og pool.
Opholdet inkluderer slutrengøring, men er eksklusivt sengetøj.

Fejl – der tages forbehold
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, prisfejl eller lignende.

Klager
Oplever du noget, som rejser spørgsmål, så kontakt straks receptionen. Ønsker du at fremsætte krav om erstatning, skal det skriftligt til Enjoy Resorts inden 8 dage fra ankomstdagen. Skriv til kundeservice@enjoyresorts.dk. Forvent 8 dages svartid.

Ophold og ansvar
Som gæst er du forpligtet til at respektere resortets opholdsregler og forskrifter. Særligt i badeland samt i wellness og spa møder du skilte med henstillinger om hygiejne. Sammen kan vi sikre en dejlig ferie for alle.
Sker der skade på ferieboligen, er det din egen ansvarsforsikring, der skal dække enhver skade.

Rengøring
Enjoy Resorts sørger for slutrengøring ved afrejse. Har du brug for daglig rengøring, kan bestilles.

Udeblivelse
Ved udeblivelse refunderes det forudbetalte ophold ikke. Læs mere øverst under “Afbestilling”.

Hvad søger du?