Rømø Golf Klub - en del af Enjoy Resorts
Golf

Rømø Golf Klub, der blev etableret i 2003, hører hjemme hos Enjoy Resorts, hvor klubben har kontor og faciliteter.

Klubben er medlem af Dansk Golf Union – DGU.

Ekstra: Som fuldtidsmedlem af Rømø Golfklub får du adgang til fitness og wellness hos Enjoy Resorts Rømø i perioden 1. oktober – 31. marts.

Generelle priser

• Seniorer: Medlemskab på fuld tid koster årligt 4.300 kr. og er inkl. adgang til Rømø Golf Links (18 huller) og Rømø Pay & Play (9 huller).
  • Juniorer: Medlemskab på fuld tid koster årligt 1.500 kr. og er inkl. adgang til Rømø Golf Links (18 huller) og Rømø Pay & Play (9 huller).
  • Nye seniormedlemmer på fuld tid kan – som et særligt introduktionstilbud – købe medlemskab i hele 2024+2025 for kun 4.300. Tilbuddet forudsætter, at hele kontingentet på kr. 4.300 betales ved indmeldelse.  Adgang til fitness og wellness bliver mulig efter udløb af intro-tilbud (dvs. pt. fra 1. januar 2026).
  • Langdistance-medlemskab (som klub 2): 2.100 kr. årligt.
  • Flex-medlemmer samt U/18 koster: 1.500 kr. årligt. Der betales fuldt green fee hver gang.
  • Aktive Enjoy Resorts-medlemmer (max 2 medlemmer pr. bo-enhed): 1000 kr. årligt.

Sæsonpriser for bagskab inkl. strøm

• Stort skab pr. år: 999 kr.
  • Lille skab pr. år: 625 kr.

RØMØ GOLFKLUB

Hvad søger du?